Thursday, March 5, 2009

Another Unfinished project

Four years ago for Tom's Mom's birthday, I decided to make a family quilt with the signature of every body, that was there at the party.
I asked everyone to sign the little pieces of fabric and I started the quilt, but I abandonned it
(fickle me) So I re-started working on it again.
The picture doesn't do it justice, for some reason my flash did not go off. The color scheme is blue and white. and in real life the blue is a lot truer than in the picture. But it's okay because it is in pieces, so hopefully I will take a nicer picture when it is finished. To be continued.
TTFN
TEXTE EN FRANCAIS
Il y a quatres ans, pour le 80ieme anniversaire de ma belle mere , j'avais decide de fabriquer un Patchwork avec les noms de tous les membres de la famille qui etaient chez nous. Tout le monde a signe son petit bout de tissus et je me suit mise a coudre. Apres un petit moment j'ai abandonne et puis le projet est parti dans un tirroir ou il a ete oublie. Maintenant je m'y suis remise. La photo n'est pas tres bonne, un peu sombre, en realite le bleu est beaucoup plus bleu, mais ca n'a pas trop d'importance car il est tout en pieces. J'espere prendre une bien meilleure photo quand il est fini. Histoire a suivre.
A Bientot

No comments:

Post a Comment